Search This Blog

Monday, October 6, 2008

The Week in the press

*Tunisian pollster company : Sigma, published a survey on Tunisian TV watching during Ramadan (prime time)

Tunisian TV Channel 1 (Government TV): 46%
Hanibaal TV (Private TV): 22%
Tunisian TV Channel 2 (Government TV): 21%
Others (Arab channels): 11%

* Jordan Children channel launched its new website

*Syrian banned Al Hayat newspaper (Al Hayat is based in London, but is Saudi owned)